تکنولوژی ایران

همه چیز درباره تکنولوژی

تکنولوژی ایران

همه چیز درباره تکنولوژی

در این وبلاگ اخبار ، رویداد ها و تازه های تکنولوژی را بررسی میکنیم

معرفی دو برند در صنعت نظارت تصویری

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دوربین شیائومی از جمله دوربین هایی است که کار با آن آسان است و نصب راحتی دارد . دوربین شیائومی با کاربردی که برای مراقبت از کودکان در خانه دارد جزو محبوب ترین برندهاست و والدین می تواند به راحتی و از راه دور فرزند خود را زیر نظر داشته باشند و دیگر نگران او نباشند . همچنین بای مراقبت از سالمندان نیز می توان از این دوربین مدار بسته با قابلیت های بالا استفاده کرد . یکی ار مهم ترین مزیت هاییی که دوربین شیائومی دارد اتصال به وای فای است و با اتصال به آن می توانید از راه دور هم به صورت تصویری و هم به صورت صوتی ارتباط بر قرار کنید .

دوربین داهوا برند دیگری است که علاوه بر نظارت کاربرد های مهم دیگرینیز دارد و در عرصهامنیت بسیار نام آور است . شما با این برند می توانید از هوش مصنوعی آن استفاده کنید . هوش مصنوعی دوربین داهوا به تازگی به قابلیت های |آن اضافه شده و کاربرد ها و قابلیت های فروانی به آن اضافه کرده است . هوش مصنوعی دقت این دوربین مدار بسته را بالا برده و در ترافیک ، کنترل افراد ، تشخبیص چهره و از این قبلیت ویژگی ها کمک بسیاری به امنیت در خیابان ها ، مترو ، مراقبت از خانه ، مغازه ، مدارس ، مهد کودک ها و .... کرده است .

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته داهوا و شیائومی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و با مطالعه مقالات بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید . علاوه بر این دوربین مارکت برای راهنمایی شما عزیزان راه های برقراری ارتباط با مشاورین فنی را در سایت گذاشته تا شما یتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید یا حل مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید .

  • حسین شاهرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی